489324-203

Vad man vill ha och vad man har

JAG VILL HA MILJONEN NU TACK!
Vill ha caben men försäkringen kommer kosta skjortan. Suck.
Jag vill åka utomlands nu men det kostar skjortan det också. Men det ska nog ordna sig iaf.
Jag vill ha mig en egen lägenhet och kunna få starta ett nytt eget liv.
Jag vill ha ett jobb med bättre lön så jag ska kunna göra allt jag vill göra.
Vill köpa mig den där kamera för 10.000, det är ju något som jag verkligen, verkligen vill ha.
Vill kunna ta ut opel, fräscha upp den och få börja köra rally men gissa vad som saknas för att det ska gå?
Vill även ha en underbar kille och det är väl det enda jag inte direkt kan skylla på pengarna. Utan där är det endast jag och min personlighet som spelar lite som det vill.

Jag tycker dock att jag är väldigt negativ nu, egentligen ska man se vad man har och inte vad man vill ha. Visst är det mycket man vill ha men samtidigt har man massor som många skulle döda för.
Min underbara familj.
Tänk att vi ska få utökning i familjen.
Att jag får ha kul och skratta på jobbet. Bra arbetskamrater.
Jag har ett kul partyliv och lever just för stunden bara. Det är inte fel. Snart är det dessutom sommar. Eller några månader är det helt klart.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0