489324-203

Snäll? För snäll? Bitch?

Senaste veckan har jag hört allt för många ggr "du är för snäll", "sluta med att vara så snäll" osv. Jag vet inte, men jag vill göra folk glada och genom att vara snäll gör folk glada. Inte ska man väl vara en bitch?
Men har samtidigt insett att människan är inte alltid så snäll tillbaka mot dem som är snälla. Som ett tack, ett leende och en kram skulle ju underlätta otroligt mycket, dessutom är inte det speciellt svårt. Jag menar bara det att... eh, jag vet inte vad jag menar egentligen. Fick bara slut på ord där.
Men det är så att - jag är som jag är och ser folk att jag är snäll så får det vara så och om jag nu är för snäll så får dem väl utnyttja mig för det och om dom nu själva mår bra av det, så varsegoda. (krånglig mening, läst igenom den minst 10 ggr för att fatta själv). haha.
Jag uppskattar iaf dem som uppskattar min hjälp, råd och allt vad lilla jag har att erbjuda och till er andra, varsegod, utnyttja mig.











Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte alltid lätt, gillar att du ser så söt ut på första bilden.

2010-06-10 @ 15:36:14
Postat av: Malou

Pissa på dom bara!

2010-06-10 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0