489324-203

Var tvungen att få ur mig lite

En sak jag inte förstår, det är vad tjejer vars pojkvänner jag är vän med inte gillar mig?! Dem har alltid nåt emot mig och jag förstår inte vrf. Eller en person förstår jag även om hon inte vet det hon egentligen ska veta och det hon vet, det har hon inte ens anledning till att vara sur för så ja, inte lätt. (Om nån hängde med på vad jag skrev där).  Den enda stackars tjej som gillar mig är Josse för hon förstår att jag är bra vän med Felix och inte skulle kunna göra nåt med honom. Han är ju min vän, ffs. Men kan ju tillägga att dem tjejer som inte gillar mig brukar jag ju faktikst inte heller gilla, så det är nog ganska ömsesidigt har jag en känsla av.

Men det finns en, en stackars tjej som jag bara skulle vilka trycka ner i snön och bara ja, resten får vara i fantasin. Hon har inte gjort mig nåt egentligen men det är bara det att hon är den hon är och det stör mig så in i helvete. Hon gillar ju inte mig heller så det är ju ömsesidigt som sagt. Jag vill vara vän med honom men det är ju jävligt lätt när HON ska komma där och tro hon är nåt. Jag vill ju bara ha han som vän, vad är problemet lixom?! det är inte jag som gjort nåt. Men  varje gång jag ser honom så får det mig att tänka så mycket och jag blir helt konstig hela jag och hela min kropp. Jag går som i en dimma, jag klantar till allt och kan inte tänka klart. Jag blir så nervös och allt blir så jobbigt. Det finns även så jävla mycket jag vill säga till honom och jag har allt i hjärnan men jag kan ej få ut det i ord till honom. När jag väl har honom framför mig så kommer det inte ut nåt alls av det jag har tänkt. Jag blir helt enkelt jävligt stum. Jag vet inte alls vad jag ska göra längre. Trodde det skulle gå bra att se dem tillsammans för idag var det första gången men nej, jag tror ej jag fixar det. Största anledningen till det är att jag inte fattar vad han ser i henne!? Vad lixom? Jag ska inte försöka bry mig mer för han bryr sig inte så varför ska då jag göra det. Jag vill inte bli mer sårad och ledsen än vad jag redan är. Det gör ju så ont i mig när jag inte ens får en stackars liten chans. Fuck him, fuck her, fuck love.








Kommentarer
Postat av: Loffsan

förjävligt alltihop...! lider med dig gumman <3

2010-01-07 @ 20:27:30
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0