489324-203

Ett val.

Jag hatar det här med att välja och bestämma mig. Jag klarar inte av det, tycker det är jobbigt med beslut och det absolut svårarst är när man inte ens vet vad man vill. Jag vill för att... jag vill inte för att... Så är det alltid, hatar det så. Får mig att må så dåligt. Hoppas på att jag var mer inpulsiv men man måste ju ändå använda hjärnan när man tänker också, det är ju så. Jag använder mer hjärnan än lyssnar på hjärtat. Tänker alltid "tänk om".
Jag står just nu inför ett väldigt stort val i livet. Jag har precis gjort ett val som har förändrat en stor del av mitt liv men hade jag valt det andra så hade allt varit dock ännu mer annorlunda. Jag gjorde ett val som jag ibland ångrar men jag använde hjärnan då och det var det vettigaste. Men nu, med detta valet. Ska jag följa hjärnan eller hjärtat? Göra någonting som jag tycker är så kul eller leva i min vardag och fortsätta där tills jag inte vet hur länge....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0