489324-203

Funderingar i natten

Måste säga att jag haft en kul kväll nykter. Visst, dåligt med folk och visst, segt folk men vafan, fanns mkt plats att dansa på och ja, det utnyttja man såklart till fullo. Hoppat runt, shakat som fan och bara fått vara och inte bry sig alls.
För det är just det jag inte gjort ikväll. Inte brytt mig ett skit om vad folk tycker. Fått säkert över en halv cider flaska över mig och en hel del öl. Mitt hår lukta inte gott och var bra kladdigt, men tog en sväng om med håret och fick antal arga miner från tråk-tjejer. Men vad fan gör det? Jag hade kul och jag fick mer utrymme och dansa på. (Nu ville jag ju inte ha den där jävla cidern på mig, men man får ju göra det bästa av situationen). Allt detta börja också när jag skvätte lite vatten på herr Loffe.
Men måste säga bara en sak till att det var jävligt skönt att kunna hoppa runt som en galen, nykter och inse för sig själv att man behöver inte vara full för att släppa loss. Allt sitter i hjärnan och den där spärren mellan att va tråkig och grå till att vara galen och glittrig som ikväll. Bästa har vart att jag har bara brytt mig om mig och mina vänner. Det känns himla bra.

Nu har jag iaf kört hem lite folk och duschat av håret. Känns skönt. Dock hitta jag inte balsam, men får gå för nu. Är inte trött egentligen men ska upp vid senast 10 imorgon så får bara gilla läget och lägga sig.

Just det, en sak till. Fick en rätt kul kommentar, tycker då jag. Från en tjej och vi alla vet ju hur vi tjejer är emot varandra men mot slutet av kvällen när jag stod och leta efter mina kompisar kommer det fram en tjej och bara "fan, jag har sett dig hela kvällen och du har verkligen synts, du är jätte fin" Nåt i den stilen sa hon iaf, visst, det brydde jag mig om, jag tyckte det var sjukt snällt sagt ändå. Av en tjej, det är mycket ovanligt att få höra nåt sånt.

Dessutom har jag kommit på vad jag ska bli... D.....
men nu har inlägget blivit betydligt längre än vad jag tänkte mig så tack för mig, hej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0