489324-203

Nu får det räcka

Vart nykter ett par veckor och det suger i alkoholtarmen minst sagt. Tog iofs ett glas vin och två cider på årsfesten förra helgen men var ju inget partande för min del direkt, sällskaps dricka. Och ska vi vara ärlig, för nu prata jag för Loffsan som drack igår. Vi klarade inte till juldagen, suck för oss.

För till min lycka så blir det två helger i rad med party. Först 75års festen nästa helg, och då jävlar vad full jag ska bli. Och helgen efter det blir det personalfest. (Jag har besämt mig). Jävlar, då ska det supas också. Detta ska bli så kul :) Loffsan och jag funderar sen efter det att vara nyktra till juldagen. Men återstår väl att se skulle jag tro ;) Haha.



Btw, Maskinen är grymma ! :) Lyssnar på deras nya album och det är BRA.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0