489324-203

Hoppet är ju det sista som ska överge en

Äntligen när jag fick börja hoppas igen så går det ner i botten och det kommer upp saker som jag aldrig trodde skulle komma upp. Men vafan, ovanligt at det inte går min väg. Min själ och mina tankar går inte ihop och jag förstår egentligen ingenting hur det kan hänga ihop. Det gör så ont. Fan :( Inte så jag gråter men det gör ont. Du, fina. Varför?

Jag tänker i vilket fall som helst inte ge upp denna gången. Jag ska få det jag vill ha! Jag ska verkligen försöka och jag ska göra mitt bästa. Denna gången ska jag inte ge vika, jag ska kämpa sen om det inte går så går det ju inte men då har jag iaf försökt.

Säger bara, SNÄLLA nu, hjälp mig att få det jag vill ha.








Kommentarer
Postat av: Malou

<3<3

2009-11-01 @ 20:02:48
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0