489324-203

Grannar, nu är det krig!

Vet inte vilka det är men jag blir tokig. Precis när jag somnat så gott i soffan för att få vila lite. (Haft väldigt tuffa dagar både pyskiskt och fysiskt, så har varit ganska trött). Tror ni inte då mina idiot grannar börjar spika och borra som aldrig förr och seriöst, det hörs jävligt mycket. Blev så förbannad. Grejen är den att det inte är första gången dom håller på, dom håller på minst och då menar jag verkligen minst en gång i veckan med denna skiten. Dom håller dessutom på i alla möjliga tider och dagar, söndagar kl 8. tisdagar kl 22, och så håller det på. Men nu jävlar får det räcka, nu sitter jag med så högt ljud jag bara kan på musiken. Nu är det krig!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0