489324-203

Hjärnan på högvarv

Nya uppgifter, nya tankar. Det är svårt att riktigt förstå vet inte riktigt hur det ligger till. Vet ju nu vad du vill men jag vet inte än. Allt är ändå nytt och jag är inte riktigt med. Svårt. Så fort men ändå så lång tid. Mycket fram och tillbaka. Förbjudet? Miljoner frågor och kommer jag kunna ge dom svar är frågan. Men det blir väl helt enkelt som det blir bara. Är det menat så är det. Du är speciell för mig och det kommer du alltid vara, vad som än händer.. Nu och för alltid. Så enkelt är det. Men hoppas mina tankar kan lösa upp sig och ge mig ett svar. Ett litet, eller ett tecken så jag vet. Jag måste få veta. Jag vet inte vad jag ska säga mer så är nog bara lika bra att låta det vara för det blir som det blir.. Thats it!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0