489324-203

Lägenhet sökes

Hur svårt ska det egentligen vara att hitta en lägenhet, kanske tittar på fel ställen helt enkelt!? Känns dessvärre lite så, men vart ska man kolla!? Måste ju verkligen hitta nåt snart.. Komma härifrån! Men allting är så dyrt och jag lyckas aldrig klara mig själv med dom priserna. Men hittar jag och Loffsan nåt så är det ju chans att vi flyttar in tillsammans. Jäklar vad det ska partas ;) haha. Nej nu skämta jag faktiskt. Men det vore jävligt bra om vi skulle kunna det. Men jag/vi får avvakta och se, när man minst anar det kommer det väl.







Kommentarer
Postat av: Frida

Ska se om jag kanske kan hitta svenskahus nummret så kan du få det !

2009-08-03 @ 19:19:46
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0