489324-203

Boys sucks

Jävla skit killar, hatar er.. (elr inte egentligen men just nu för en kort stund) Jag är sur och besviken. Fast iofs så är jag inte förvånad. Speciellt inte på dig. Ååh, lite mys, thats all I need. Jaja , whatever.

Förörvigt Tror jag är kär, (eller nån slags såndär fjärilskänsla i magen, gash! Palla det)  men kommer absolut inte säga vem.. helt sjukt, kan inte fatta. Faaan.. vill inte det, typsikt mig. Försvinn ur min hjärna tack, varför gör du inte det :/ helt jävla sick ! :S
vad vill du & vad vill jag ? jag vet nåt men ändå inte, hel knas. blabla..

Nu ska jag krypa ner i sängen & tycka såååååååååå synd om mig själv, bhuh!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0