489324-203

Det känns tungt

Denna veckan har verkligen varit så jävla upp & ner när det gäller mitt humör, glädje blandat mycket med sorg. Mycket som har hänt denna vecka och mkt har ändrats fram och tillbaka. Det känns inte bra när det gör det, för när jag äntligen blir glad och lycklig så ändras något och jag mår verkligen piss. Som nu gör jag det, har så ont i magen och känner bara FAN! Men men, kanske finns en logisk förklaring till allt, jag hoppas verkligen på det, jag hoppas verkligen!

Idag blire bara slappa fram till 16 för då börjar jag att jobba. Det är som är skönt är att man jobbar bara till 19, så endast tre timmar skönt, fast samtidigt kanske det vore bra att få jobba massor och få annat och tänka på. Men men, nu är det som det är, får se hur allt löser sig..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0