489324-203

Jag rekomenderar..

image49
Jag vill bara rekomendera dessa två produkter från yves rocher.
Köpte dom i onsdags och måste säga att jag är jätte nöjd med dom.
Den ena (gula) är en handkräm som nu endast kosta 19 kr, riktigt bra.
Jag har fått vädigt lena och mjuka händer, perfekt att ha med i väskan.
Den andra (lila) är en fotkräm som nu endast kostar 39 kr och såhär
på vintern har jag alltid problem med mina fötter att dom blir lätt torra
och bara på några få dagar så har dom redan blivit bättre, tar alltid på
det nu innan jag ska lägga mig så det får gro in riktigt under natten.
Dom är verkligen värda att handlas in. Billigt med så det är jätte bra :)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg


Kommentarer
Postat av: Joohanna ´

den gula har jag också! :D den är bra ^^

2008-03-21 @ 13:42:55
URL: http://joyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0