489324-203

Bilproblem

image63

blir så trött på att försöka hitta en bra bil. vet verkligen inte vad jag ska köpa eller hur jag ska göra med det dära. Visst så kan jag inte köpa nån bil än men behöver ändå kolla runt lite. Jag tänker absolut inte ha nån skit bil, rostig & så, utan den ska ändå vara rätt fin. Har länge funderat på en s40, tycker verkligen om dom men får nog vänta med en sån, dom är för dyra än iaf en sån jag vill ha. Så nu funderar jag på en clio, tycker dom är så söta och sen är dom bensinsnåla och jag känner att det räcker med en liten bil till mig så länge =) en guldig clio, det är rätt sött elr vad tycker ni? Ett par snygga fälgar på med så blir jag mycket nöjd! Dock vill jag ha en bil som går bra, det ska hända nåt när man trampar på gasen men jaa, får väl se hur jag gör. Nån som har bra tips på en bra, bensin snål, snygg & billig bil ? :D
Finns massa bilar jag kan tänka mig men kan inte bestämma mig, usch vad detta blev rörigt nu. typsikt mig =/

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: therapie

aa eller hur, fast jag tror nog att jag gillar den nu ;)

2008-03-24 @ 12:36:51
URL: http://therapie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0