489324-203

Att man aldrig lär sig

Varför gör man saker om och om igen trots att man vet vad som kommer hända i slutändan. Jag är så jävla trött på att alltid ställa upp för människor men ändå aldrig få något tillbaka. Jag är en sån person som tar alla andra före mig själv. Jag är inte alls ego men ska nog fan börja bli det. varför ska man bry sig om nån annan om dom ändå inte bryr sig om en.
Är så jävla trött på människor som jämt ska klaga på allt och tycka så förbannat synd om sig själv. världen blir inte direkt bättre för att man sitter och klagar. gör något åt det för helsike. Blir så jävla arg ibland. =/ Världen är orättvis och det vet alla så det är bara att finna sig i det och vara glad för det man har istället.
Tänker därför bara bry mig om människor jag älskar och som jag bryr mig om och dom som bryr sig om mig, så ni andra kan ju bara dra. Tänker inte slösa mer tid på sånt som inte betyder nåt för mig längre.

image71
jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Rally Linda :)

precis, :) älskar den där bilen (: ska väl testa snart själv. om jag vågar (a)

2008-03-25 @ 17:12:58
URL: http://sjolinlinda.blogg.se
Postat av: Melina

fin bild

2008-03-25 @ 17:18:13
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0