489324-203

En stor flicka, eller större..

För tillräckligt stor blir man nog aldrig (ålder menas nu). Tänka sig att man snart är 18, det är rätt otroligt och vad tiden går lixom. Hänger ju inte riktigt med. Bara att se sina kompisar som man har växt upp med börjar få körkort, gå på krogen och lixom börjar bli vuxna. Det går för fort och hinner ju inte med. Kommer ihåg när man typ var 14 & bara satt och drömde om att få körkort och bara vara 18, tänka sig att nu är man där, iaf snart för min del. Fyller ju inte år från 20 okt. Långt dit men hoppas att tiden går jätte fort tills dess. Känns som man missar så mkt nu när alla andra är 18 och så. Mest av allt nu vill jag bara ha körkort, det har vart min önskan, jag vet inte hur länge men mkt länge. Blir även att börja köra rally med, underbart ju =) Verkligen kul!

Tänka sig att man håller på att bli en stor flicka, vuxen kan man ju faktiskt säga snart (fast i sinnet så är man nog föralltid barn, i vissa tillfällen iaf)

Här är den stora flickan som bara väntar på sin 18års dag.







Kommentarer
Postat av: Söderlund

Javisst är det så!

Eller så får man ta en sista minuten och helt enkelt

ta sig utomlands på ett eller annat sätt ?! :)



Mvh

Söderlund

2008-06-11 @ 11:40:33
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Ja, eller hur?

Ska vi dela på en resa du och jag då? Haha :)



Grattis på henne!



Mvh

söderlund

2008-06-11 @ 11:46:54
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0