489324-203

Varför ska jag betala för att kissa?

Det jag kom och tänka på igår var - varför kommer det sig att tjejer ska behöva betala för att gå på toa men inte killar? Som igår var jag jätte pissenödig och var bara tvungen att gå, då står jag där vid en tjejtoa där du måste lägga i en 5a för att komma in och brevid är killarnas kissoar och där är det bara att öppna dörren och gå in, vadå taskigt eller?
Den kissoaren var att det var bara att kissa ner i golvet kan man säga så vafan, kan jag sitta ut så så kan jag väl lika gärna sitta där, för varför ska jag betala när inte killar behöver!? Smått störande.
Kanske inte är så jämt men där jag var, var det så och har sätt andra fall med sånt med.







Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi ja visst är han?:)

2008-08-09 @ 22:37:07
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Roxanna

tack så mkt =)

ja ibland är skorna mina bästa vänner ;p haha!

2008-08-09 @ 22:57:09
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0