489324-203

Låtar som bör få höras.

Idag fick jag lite nya låtar av min rumpestump Ola. Gillar verkligen musik och nu tänkte jag dela med mig till er om några bra låtar :)

Tyler Hilton - You'll ask for me
Tyler Hilton - When it comes
Tyler Hilton - Missing you
Kate Voegele - Wish you were
Tyler Hilton - Glad (Acoustic)

Kate Voegele - Kindly unspoken
Joshua Radin - Only You
Joshua Radin - Everything'll Be Alright

Howie Day - Collide (Acoustic Version)

Väldigt sköna & lugna låtar. Känner så lättad på något sätt och glad när man hör dom. Tack Ola ! :D

Men nu ska iaf jag sova, är verkstaden imorgon. Känner inte alls för det imorgon men men får väl gå hoppas jag. Trött iaf, ska bli grymt skönt att lägga sig känner jag iaf :) Godnatt på er<3

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Bella

Godmorgon! :)
Hoppas du får en trevlig torsdag :)

2008-04-03 @ 10:10:40
URL: http://contactghost.blogg.se
Postat av: Elina

svar; ´nja, inte egentligen.. du då? :-)

2008-04-03 @ 10:21:50
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0