489324-203

I need Love!

Just nu känner jag att jag behöver en kram med lite kärlek. Känner mig rätt ensam just nu, känns jobbigt. Tänk attimage205 bara ha någon nu som håller om en och ger en puss på kinden elr pannan. Bara någon som lägger sin arm runt än och kolla in i ens ögon som om det vore dom vackraste som fanns. Jag behöver lite närhet och ömhet. Vi alla behöver det men just nu behöver jag det mycket. Som att lägga sig själv nu i sängen är ju sådär, vore så underbart att bara krypa ner bredvid någon annans varma, mjuka kropp. Men just nu är det bara önsketänkade. En dag kommer det väl till mig igen. Kan inte hjälpa att jag nu tänker tillbaka på gamla tider, den person som då fanns i mitt liv, det fanns ingen som han och kommer heller aldrig finnas. Så speciell så jag fäller en tår. Jag kommer aldrig nånsin glömma dig, det du gav mig kommer aldrig nån annan lyckas med. Du var min första kärlek och det svider att inse vad som hände med oss. Tack för ett underbart år, jag aldrig kommer att glömma. Tiden läcker alla sår säger dom, men jag börjar tveka ibland. Livet går vidare men inte utan tårar och smärta. Kärlek är något alla behöver och det är just vad jag behöver nu.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0