489324-203

25 frågor & svar om mig.

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Hur löd det senaste sms:et du fick? Kommer inte ihåg exakt och har inte mobilen här, men var något om att jag skulle ringa en.
3. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror lite på, är det något viktigt och som är krångligt att skicka via sms så ringer jag men blir mycket sms för har ju gratis sms.
4. Vilken är din favoritplats? Jadu, i rallybilen skulle jag tro.
5. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jadu, med någon jag älskar & lever lyckligt.
6. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var när jag titta på parlamentet tidigare ikväll.
7. Hur många landskap har du bott i? 1
8. Är du social? Joo, det tycker jag allt jag är, om jag har lust då :) Och om den jag snackar med är det tillbaka.
9. Tycker du om kaffe? Neej, hatar det. Så äckligt, kommer nog aldrig "lära" mig dricka det.
10. Vad dricker du till frukost? Mjölk blir det mesta dels men juice är godast men har knappt aldrig det hemma.
11. Tycker du om att mysa/kela? Det är ju bara underbart :D
12. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope, men 2 stycken som fyller år en dag innan mig och det har dom retat mig för hela livet typ. Haha, illa ;)
13. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. Men havet kan vara skönt nån gång, men brukar mest störa mig på det efteråt, saltig och jobbigt är det.
14. Vad har du för ringsignal? Big girls don't cry, i remix.
15. Flirtar du mycket? Tihihi, kan väl hända. Men varför inte göra det när man är ledig & fri :) Fritt fram!
16. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Blir mest rix fm. Förutom på morgonen som jag alltid lyssnar på Adam & Cry.
17. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Linda, hon var inte bara som en lärare utan nästan som en vän med, saknar henne!
18. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Två dagar typ, knappt aldrig tältat.
19. Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? Oj, vad svårt. Att en viss person försvann ur mitt liv och aldrig mer kom tillbaka så jag nån gång kan få glömma och må bra.
20. Vill du säga förlåt till någon? Tror inte det. men skulle nog tro att några andra skulle behöva göra det mot mig.
21. Varför bloggar du? För att det är roligt.
22. Har du funnit Harmoni i ditt liv? Njae, kan jag inte direkt påstå.
23. Hur ser folk dig? Förhoppningsvis glad och rolig, men dom ser nog mycket humörsvängningar med. Svårt att veta hur folk ser än egentligen. Säg det till mig så jag vet, vore ju roligt att veta =)
24. Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat? Finns nog en hel del, är rätt feg men kommer ej på något nu.
25. Har du någon dold talang? Har jag säkert men vad vet jag icke.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Ida

vilka bra svar ! =) *kraaaam*

2008-04-27 @ 23:04:56
URL: http://IdaTallhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0