489324-203

En vecka

Känns ganska overkligt att jag har egen lägenhet och idag är det en vecka sen jag sov min första natt här. Känns som jag bott längre här en så, kommit ganska bra iordning redan på söndagen men som sagt lite små saker kvar som lite mer inredning så som tavlor, kanske någon hylla, gardiner. Dessutom väntar jag på att dem ska tapetsera om i köket och byta trådbackarna i gaderoben och byta badrumsskåpet som verkligen inte är frsächt! Men annars trivs jag faktiskt skit bra, lagom stort för en person. Dock känner jag mig ganska fattig i allt det här, men det är ju så värt det!
Har en del kvar att inviga i lägenheten. Första vinkvällen, första grillningen utanför fönstret, första solningen i fönstret, första... host host! ;) och såklart har jag ju min inflyttningsfest att se ifram emot, dock inte planerat än när, men det kommer! :) Om man nu vågar med så mycket vitt. Men man måste ju klart ha en inflyttningsfest, men mina kompisar så är ordningsamma så det är nog lugnt.
Annars idag har jag bara kikat film, Hamilton.. Såg dock inte så mycket av den, så vet knappt vad den handla om eller om den var bra. Hehe, Har även städat lite, på något konstigt sätt är det kul att städa och ha ordning, har jag aldrig tyckt innan så det är ju skönt att jag vill ha det! I alla fall så om två timmar ska jag iväg till jobbet och köra ytterlgare en stängning med Emil och Johanna!
Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten, för den nyfikna! :)
Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0