489324-203

skit dag

Allt är bara dåligt idag. Allt ska krångla och jag är långt ifrån på humör. Först och främst, jobb hela långa dagen 11.30-21. Det betyder att stackars Tindra har fått vara själv hela dagen, endast bara varit hemma 2 snabbisar för att hon ska kissa. Tycker så synd om mitt hjärta. Gör så ont när jag måste lämna henne själv. (Nu ligger hon dock tätt intill, så mysigt). Väl på jobbet så ska jag hålla på i orwak (vår soppsortering, för den som inte vet) och allt ska bara krångla så in i helvete. Påsarna fastnar, balningen får jag göra om från början.  1 och en halvtimme senare stod håret åt alla håll och humöret var nere i bott. När man väl kommer hem efter en lång dag så ska man försöka fixa lite mat och påväg in i vardagsrummet så tappar jag kebab såsen på soffan, så japp, nu luktar det kebabsås på min vita soffa, så jäääävla kul då. Och sen krånglar det såklart med andra saker om jag inte vill nämna, men skit dag, skit dag. Allt ska bara krångla och vara jobbigt. Lika bra jag lägger mig under täcket och ser till att denna dagen försvinner fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0