489324-203

Fest för dig och mig

Lördag morgon, god morgon på er! :) Egentligen skall detta vara min lediga helg men ledig helg kan tydlligen räknas som sön och mån. När nu tusan måndag är en helg!? Jaja.. Ska bara måla barn idag, så det är ganska lugnt ändå! Det är ganska kul så ser ifram emot det ändå. Först måste jag till systemet bara som öppnar 10. Ska då äntligen få träffa min Sofija igen som hälsar på här i Skövde i helgen och ikväll, då jävlar är det fest också. Hur underbart är inte det. Inte festat alls mycket det sista, nu var det en månad sist och så mkt folk ikväll så blir nog awesome! Tror på en lyckad kväll.
Från nyår! och nu är det vi igen <3

Kommentarer
Postat av: Gustav

Finaste Veronica! :)

2012-02-01 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0