489324-203

Latheten slår in

Känslan av att det inte känns som fredag trots att det är det är både bra och dålig. Man får ingen helg känsla men samtidigt när man kollar på kalender och ser att det är helg så blir man självklart glad! Min fredag hittills är väl inget att hänga i några gran. Busat med min älsklings Tindra, kollat på satc och bara tagit det lugnt. Hade tänkt att packa men så trist att göra det själv så jag lägger allt krut på det imorgon när jag har min syster till hjälp, blir liksom roligare då!
Nu är det bara att jobba stängning denna kvällen och sen har jag ledig helg, illgött! Tanken är att gå ut imorgon men jag får se vad jag känner för och vad plånboken säger, det är ju inte direkt gratis att flytta, för första gången!
Trevlig fredag och trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0