489324-203

Trots att solen skiner är det ett grått täcke över Skövde

I dagarna 1 & 2 är det begravning av dem 2 killarna som omkom i en bilolycka. Hela Skövde är fortfarande i sorg, igår var dens enas begravning och idag är den andras. Prata med en kompis till mig som kände dem väl och jag börja verkligen storlipa när jag läste allt han skrev, jag är så glad att jag inte har upplevt att nån av mnina vänner har gått bort.
I vilket fall som helst idag så är det strålande sol. Så ska in till stan vid 13 och sen kl 15 börjar jag att jobba i några timmar, till 19 och då kanske jag ska uit med några donken folk, men jag kan inte riktigt bestämma migb hur jag ska göra. Trots att lönen kom igår så är den nästan redan borta så vet inte riktigt hur jag ska göra, vore kul att gå ut med dem, men jobbigt med att ta sig till jobbet dagen efter och sånt. Jaja, får väl fundera på det lite till så får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0