489324-203

En helg med gc folk

Helgen har varit kanon, så himla kul med folket som kom till Skövde för att festa med oss, så jäkla roligt. Fick överraskning när jag kom till Natta av att Micaela och Johanna var där också, hur sjukt roligt som helst. Men både fredagen och lördagen var kanon, trots 2 till akuten på lördagen. Ett krossat bord och en kväll där jag bara drack och drack utan att det kändes nåt, men kan ju säga då att jag iaf mår bra idag. Och även om jag inte blev så full så hade jag kul med alla vännerna. Sjukt att träffa dem här hemma faktiskt!
Varit jobb hela helgen dessutom, tur nog inte så jätte långa pass så jag har klarat mig och hunnit med allt jag har velat! Snart dags att sova igen för imorgon är det jobb igen. 11-18. Ni kan kalla mig en hårt arbetande kvinna ;) haha!
'
Bilder från i lördags på bogrens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0