489324-203

En midsommarnattsdröm

Min midsommar var mysig. Jag fick den mer eller mindre som jag ville, med massor av vänner. Midsommar mat, snapsvisor, krans i håret, allt det där. Enda som kanske saknades var dans runt en midsommar stång. Men sen att folk blev en aning fulla och att saker bara försvinna spårlöst kan man väl försöka att glömma. Tråkigt och jag förstår inte riktigt hur det är möjligt med folk man bara känner mer eller mindre.
Idag är det fint väder men är så sjukt jävla seg och orkar verkligen inte göra något. Kommit så långt så jag har duschat men sen resten av dagen vet jag inte vad som händer. Mamma och syster kommer snart hem också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0