489324-203

Lite ny uppdateringen

Jag är sjukt dålig på att uppdatera, jo, tack, jag vet. Och kan inte lova att jag ska bli bättre men går i vågor så kommer väl nån gång när jag älskar att skriva igen.

Vad händer egentligen här nere på öarna. Jo, jobb, jobb och lite till jobb. Jag och Natta har nu blivit ansvariga för Tema kvällarna på grabbarna samtidigt som vi jobbar som minglare. Måste säga att det är ett ganska tufft jobb, vaken hela nätterna och sova halva dagarna, liksom, när får jag se solen? Blir nog bättre dock sen när Sofija kommer, då tvingar hon upp mig :)
Idag väntas annars slappa, ut och käka på resturang och jobb vid 10. Fått ett bra gäng nere på grabbarna nu, så är jätte roligt :) Full rulle, upp och ner, hit och dit kan man säga.

Dessutom har man fått lön hemifrån, man kan ju inte klaga, as nice. Men dem pengarna tänker jag inte använda här nere, om inte i nödfall till hyran. Det är ju snart dags att betala hyran. Dock vill vi kolla på annat boende, så innan den 29 måste vi försöka med det om vi ska ha nåt annat.

Nu ska jag fortsätta en stund i ängen och sen duschen, har ingen lust att stressa :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0