489324-203

Dem senaste och kommande dagarna kortfattat

Klockan är 2 här nere i värma och sköna Gc, eller nu överdriver jag, så varmt är det inte. Men det är lagom :)
Kan meddela alla att jag och Natta har fått jobb på grabbarna grus, så jävla gött. Nu bor vi i en av dem största lägenheterna på Nilo, en 4a. Jag, Natta och Gina och fågeln Anita. Haft med Gillberg, Anton och Jocke nu i en vecka och firat nyår och så. Dock åker dem hem på torsdag. Imorgon kommer dessutom Alex, Sam och Dick. woho och det blir beachparty imorgon också :D Nu tycker jag det blev väldigt mycket fakta på få rader men aja, orkar inte skriva idag egentligen.

Nu ska jag och Natta lägga oss och kolla film, sova lite och ikväll blir det jobb igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0