489324-203

Igår och idag

Sitter här och hostar och snorar fortfarande, men som sagt, det är bättre iaf och sen är det ju alltid värst på morgonen när man precis har vaknat. Idag väntar jobb 14-19 och efter det får man se vad som hittas på :)
Igår så tog jag det lugnt på förmiddagen, lunch och eftermiddagen, plocka iordning lite på rummet, dammsuga och såna där små grejer.
Eftersom det drog ut lite på tiden för Frida så åkte jag iväg till Skultorp så länge och hälsa på, kika på lilla Nala också. Blyg men en busig liten rakare. Runt 19 kom Frida hem till mig så vi satte oss och snacka lite, var ett bra tag sen vi sågs. Så var mycket trevligt och efter en timme drygt så kom även Sofija, Loffsan och fin besöket i form av Malou. Som kom som en överraskning hit ner, blev jätte glad och se tösa ;D Så blev fruktsallad och sen lite chips och dipp. Satt och snacka typiska tjej grejer (sex) och kolla på lejonkungen 2, mysigt. Gamla gänget igen.

Nu tänkte jag försöka få ner nån film som jag kan slappa i sängen och se tills jag börjar att jobba vid 14.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0