489324-203

Dagen saker förändras

Idag är det den stora dagen som ska förändra ens liv, ge en nya möjligheter och en ny start på ett sätt i livet. Idag är det min dag, 2010-10-20. Min 20 års dag. Jag säger bara grattis till mig själv! :)
Idag är det inte bara min födelsedag utan en ny start på ett nytt äventyr. Idag sticker jag och Natta iväg till Gran Canaria, Las palmas, playa del ingles för att gå en bartenderkurs. 3 veckors kurs och en veckas semester. Så hemma igen den 19 nov. Det är det största jag har gjort på egen hand så, aldrig vart längre hemifrån än en vecka så jag hoppas på att det ska gå bra :) trodde aldrig att jag skulle våga detta, men se, jag vågar :D

hemskt att packa för en månad

kommer sakna denna gulleplutt rätt hårt också.








Kommentarer
Postat av: Malou

Puss Grattis ha det awesome!

2010-10-20 @ 14:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0