489324-203

En ny snöig vecka

Jag som tänkte komma upp i skaplig tid, det gick inget vidare med den planen. Nu är klockan snart 12 och nu ska jag gå upp för frukost. Min plan var ju att ta ett strög på stan och kika lite i affärer, kanske fynda någon julklapp, det är liksom lika bra att börja känner jag. Men kommer säkert vara ute i sista sekunden iaf sen. Så typiskt mig. Dock jobbar alla dag idag så happ, då får jag väl skita i det. Jag har ingen lust att gå själv idag, trist. Åker nog till min pappa imorgon så ska försöka få med Nina och Amber på en liten titt på siba sen i veckan kanske, om dem orkar.
Det väntas tandläkaren imorgon också, usch och fy.

Men tänkte att nu kanske jag kan passa på att städa för det ser ut som fan och lite till här och vid 4 börjar jag att jobba. Kommer ju få gå ut kl 3 för att ens få fram bilen, ja, lyckat. Så går det när man inte kört bil sen i torsdags. Typiskt då.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0