489324-203

"Vi säger att vi låg såhär alla tre i natt och hade sex"

Klockan är 1 och egentligen skulle jag sitta ut i solen nu och ta till vara på det fina vädret, men jag orkar inte. Efter att få alldeles för lite sömn och massa aktiviteter hela tiden så blir man trött. Helgen har vart helsmockad men kul har jag haft det. Riktigt lyckad helg, gör jag lätt om igen. För den som inte visste det så var vi i jkpg lör-sön.
Åkte dit efter mitt jobb eller tog betydligt längre tid än vad vi trodde för att komma iväg men lite efter 19 så var vi ändå framme, checka in och gjorde oss iordning för att gå ner till rixfm som låg ett stenkast från hotellet. Kolla fram till Lovestoned sen var vi tvungna att springa för att kissa ner sig var inte långt borta. Mötte sedan upp Robert och hälsa på resten av lovestoned. Efter ett tag där så fick vi dra oss vidare till hotellet och fortsatte vårt festande. Gick vid 12 vidare till harrys som låg under vårat hotell där vi sen var ett tag för att sedan gå vidare till ett ställe som hette centrum, jag stannade utanför.
Blev sedan lite sibylla och konstiga nog som vi var så visste vi inte hur långt det var hem till hotellet igen så vi fixa oss en taxi och det visa sig att det var bara kanske 200-300 meter till hotellet men ja, det var kallt ute också.

Under nattens gång så fick Natta sig en inte så rolig syn och någon mådde inte så bra och någon gjorde sönder en säng. När vi väl hade vaknat till liv så vid 11 blev det frukost och sen låg vi i sängen alla 3 och kolla på tven och Robert kom sen med chips. Vid kanske 3-4 så börja vi göra oss iordning och ge oss ut för att leta efter matställe men mycket var stängt.. och gissa vart vi hamnade någonstans? joo, ni gissa rätt, DONKEN! jaja.. that's life. Sen drog vi oss alla 4a hemåt mot skövde land. När vi kom hem så bestämde vi oss för att Martin skulle få köra lite bil och jaa, jag vet inte vad det roligaste var att Natta trodde bilen skulle välta i 20 kilometer eller.. jaa, det var nog det enda som var kul! haha.
Blev sedan grillning utanför Martin, efter att maten hade tagit dryga timmen extra så fick vi äntligen sätta oss tills bords men tror ni inte då att alla kommer, eller alla, Dennis, Andres och Petter men trevligt ändå. Men lyckat precis när vi ska äta. Som sagt så var det mycket farande fram och tillbaka så när kl kanske var 11 så ville vi se skräckis, eller inte jag, men dem. Så jag och Natta fick springa hem till henne för att hämta filmen och när vi hade besökt statoil och kommit tillbaka för att se filmen så visar det sig att den inte går att se så vi måste ännu en gång ta oss till Natta för hämta hennes dvd. Tillslut kunde vi sätta oss ner och jag kan ju säga att jag kolla ju mer på golvet och in i filten än vad jag kolla på filmen, jätte äcklig var den. Usch, fyfan. Nej, nu vill jag inte snacka äckelfilmen.

När jag väl kom hem i natt vid 2 ungefär så tänkte jag att nu får jag äntligen sova  ut imrogon men nehe, vid 8 imorses så ville Benita att jag skulle köra henne och jag kunde fan knappt titta.. När jag väl fick somna om så ringer telefonen, det smsas och Mormor & Morfar kommer. Så ingen bra sömn idag heller tyvärr.
Oj, shit är hon redan halv 2, inte bra. Börjar jobba 17.15 idag till stängning så jag ska göra mitt yttersta för att inte somna. Får dricka kaffe som jag förbrillt försöker lära mig dricka.


lovestoned besöker könsöppning



och sista bilden är från grillningen hemma i skövde.
mer bilder kommer upp på fb.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0