489324-203

Vi har en pakt mot ........

Haft en jätte mysig måndag med bästa Anna. Sötaste Anna :) Tog ett tag innan jag kunde ta mig upp ur sängen men vid halv 2 tror jag så sågs vi, åkte och hyrde film på sigges. Kollat på the ugly truth (sett den innan men är så bra så kunde se den igen) och kolla även på nya wallander filmen, Arvet. Blev en hel del snack, har alltid så himla mycket att snacka om varje gång, inte bra när vi ses så sällan, hinner ju inte berätta allt saftigt som händer. Inte okej.
Så nu sitter jag här hemma igen och väntar på mat, jag är vrålhungrig och om en timme börjar jag att jobba. Så blir en stängning idag tillsammans med Ellinor och Micke.
Imorgon är jag ledig igen :)

bild från i lördags








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0