489324-203

Till Pappa & Nina

Nu när ni har fått en liten flicka och blir småföräldrar igen så ska jag lära er vad ni inte ska göra och göra :D Jag har ju erfarenhet av hur man kan bli menar jag ;)
  • När hon (har inget namn än) vill ha gårdagens pizza till frukost, låt henne det.
  • Ta ut henne på rallytävlingar men tvinga henne inte att gå på vägen, hon får meen för livet!!!
  • Tubsockar, tvinga henne inte att ha det, det är äckligt!
  • Jag förväntar mig nu att det kommer att ta ännu längre tid för oss att komma iväg om när vi ska någonstans, men ni kan väl ändå skynda lite!
  • Om ni ska använda mina gamla leksaker, låt bli mina favorit barbiedockor, jag vet att hon kommer att kladda ;)
  • Ni ska veta att jag kommer att ta hand om henne så ofta jag kan.
  • Ta inte ute henne på tävlingar när det spöregnar eller åskar. Ni får räkna med att hon är som jag, kommer ta allas paraplyn så ni får stå och bli döblöta eller att sitta i ett dike är inte alltid så himla roligt och vara livrädd.
  • När hon önskar sig en hung, ge henne en :D
  • Berätta för henne hur underbart bäst hennes syster är.
  • När Perra och Mini kommer håll för öronen på henne, hihi. Nej, men faktiskt inte, låt henne lyssna på deras visdom, eller lite av det. Ni ser ju på mig bara hur jag blev.
Nemen, det jag vill säga är väl mest lite på skoj men också seriöst, TUBSOCKAR, tänk inte ens tanken!
Till Nina, du kommer bli en underbar mamma, lita på att hon kan och vid 15 års ålder så kan hon klara sig utan att klämma fingrarna i dörren ;) Jag har sett dig i 20 år och du kommer klara henne galant och hon kommer vara så glad att ha dig. Du är sååå himla värd att få ett barn.
Till Pappa, du är redan en underbar pappa, och jag älskar dig. Tänk dig nu att du har två döttrar. En som redan är bäst och kan klara sig själv. Jag ska hjälpa dig att hon ska bli som mig :)

Jag älskar er båda två så himla mycket och längtar så jag dör till lördag då jag ska få hålla i den lille.

Ps. Ta mitt namn som jag vill att hon ska heta, det är fint!

Jag älskar er<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0