489324-203

Three swedish girls

Jag drömmer mig bort till något som känns som inte finns i verkligheten, utan endast bara i drömmarna. Inväntar svar och sen får vi se vart det bär av. Nästa sommar ska bli en sommar utan dess like.

Idag sov jag ganska länge igen, men somna inte från 4 efter ett viktigt samtal. Körde ju stängning med Jesper och Rebecka, kul hade vi :) Det var snälla fulla personer igår, så det var kul :)
Nu väntar jag på mat som mamma ska börja med och sen ska jag bort till HM för att byta en tröja igen som gått sönder, vad trött jag blir på att allt ska bli för litet eller gå sönder, jag brukar inte hålla på och byta såhär för jag brukar tycka det är tråkigt men nu måste jag.
Vid 19 börjar jag att jobba och sen jobbar man till stängning igen, så hela helgen har bestått av jobb men imorgon är man ledig, skönt :)

från torsdagens utgång







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0