489324-203

När makterna bryter sig loss

Nu ligger jag i min säng och känner hur jag vill bara stänga ögonen och snart ska jag det också, ska ändå upp ganska tidigt imorgon. Ska ju åka bort till trollhättan imorgon för att träffa Pappa, Nina och lillan :) Jag längtar verkligen!

Idag vaknade jag upp hos Sofija, varmt och svettigt. Sedan spela ju nattens bravader in också, man mådde ju inte bäst tyvärr men gick ganska fort över :) Vädret var fint och skönt men vid 2 tiden så skulle vi käka pizza och sätta oss ute och äta den tänkte vi, men till våran besvikelse så börja det ösa ner (värre än värst). Så åkte hem till mig istället och käka och efter det hem till Sofija igen och jag kände mig ytterst trött så jag la mig och vila en stund men fick ett rejält uppvaknade av den där förbannade åskan. Låg ju och halvslumra så först trodde jag att nån tog kort men bara någon sekund senare kommer smällen som får rutorna att skaka och jag vaknar till med ett hopp. Inte speciellt kul. I vilket fall som helst börja jag sen jobba vid 19 och körde till 00. Ganska körit när man kom men lugna ner sig ganska fort :)

Men lägger jag mig nu så blir det snabbare imorgon, och jag får träffa dem, jaaaa, så god natt! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0