489324-203

Livet är bra hårt ibland

En ny vecka är här igen, desto mer veckorna går desto fortare kommer sommar och det är fina grejer det! Idag har jag vart med Natta, bokade hotell i jönköping i helgen och då blir det party och rix fm, härligt värre! Får se vart vi nu kommer in och dylikt dock. Flascha lite och blinka med ögonen och sen går det nog.. Haha, skoja..!
Blev även en liten shopping tur. Hitta typ det jag ville, eller lite av det. Nu saknas bara höga shorts och nån snygg överdel. Lättare sagt än gjort.
Vid 6 börja jag jobba och körde på för fullt till 22 (stod även i köket en timme själv, eller fick hjälp sen, men den där bopern kan ta sig nånstans!) Efter jag sluta fastna jag med Mario och dem och snacka en halvtimme eller något och vid 11 tiden så var jag hos Robert för att få prata av sig lite.


saknar den lilla.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0