489324-203

Känns inte som en lördag

Som jag skrev nyss på fb - Om man skulle slå upp lat så hade en bild kommit upp på mig. Jag har verkligen haft en sån slapp vecka så det är sjukt, visst, jag har jobbat men förutom det har jag inte gjort allt för mkt. Plocka undan lite idag men det är väl ungefär det. Sitter nu och tittar på handboll som nog nästan halva skövde gör just nu. Tjejerna spelar ju, dock går det inte så jätte bra men vi får hoppas att dom kan vända underläget.
Om dryga halvtimmen ska jag åka in till Natta för att planera lite och snacka :) vi har ju som sagt en del planer och med hans hjälp så kanske det kan gå igenom :D

Vid 21 börjar jag att jobba till stängning och ikväll får jag jobba med min söta Rebecka. Det gör mig jätte glad, blir allt för sällan så kommer bli fint :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0