489324-203

Fjällar bort all färg

Efter att jobbat stängning hela helgen (som vart ganska jobbigt nu i efterhand) så har jag en dag ledigt :) Det ska bli skönt, dock ingen sovmorgon här utan var uppe redan vid 10 (som är tidigt för mig). Jag känner ju att jag hellre vill sova och frisk är jag inte än, ååååh, vad irriterande det är :/ Anledningen till att jag är vaken är att jag ska iväg till Natta för att fixa lite grejer innan hon börjar att jobba.
Var på sigges en sväng igår och fick med mig två filmer hem, så efter att inte kollat på nån film på två veckor så ska jag vid 2 ungefär slänga mig i soffan/sängen och se en film :) Streetracer blir det nog till attt börja med, känns som värsta b-filmen (efter the fast and the fourios).


såhär ser jag ut idag, tröjan är inköpt igår från HM

Mina skor som jag inpulsköpte på dinsko. GILLA!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0