489324-203

En regnig tisdag

Jag lyckades sova länge idag också, inte okej. Fan, får lite smått ångest faktiskt av att jag gör det. Men blir så när man är uppe halva nätterna, igår kunde jag inte heller skylla på jobb. Illa.
Tänkte väl att jag skulle försöka göra mig iordning strax för om en timme kommer Anna-Karin och hämtar upp mig för en brunch någon stans för inte är det nån idé att käka frukost nu. Älskar dessutom att äta ute, synd att det jämt ska vara så dyrt men ja, får unna mig det idag :)
Och sedan ikväll jobbar jag en kort pass på 4 fjuttiga timmar, 19-23.
Det är väl så lite min tisdag kommer att se ut ja, men ser fram emot lördag så det känns bra :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0