489324-203

En lördag lixom, kom igen, lördag!

Det är alltid lika kul när man skickar runt till halva sverige för att kolla vad folk ska göra om fest är något att tänka på och så är alla, nja.. alltså, nja..jag orkar inte. Kul då?! skit kul... nja. Jag vill ju festa ikväll faktiskt. Får la fortsätta att försöka och hoppas. Så omöjligt ska det väl inte vara att bli ett litet gäng ändå :) Hoppas.

Dock är min röst kass än men med lite dricka så gör det nog susen ;) Har lust att dra på mig mina nya högklackade och få dansa lite. Det skulle vara fint det :)
Men nu ska jag käka lite frukost och se vad dagen/kvällen erbjuder :)

bild från dagen efter vi kom hem från tunisien.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0