489324-203

Då var det helg igen, en ledig helg dessutom

Då har man tagit helg och det är skönt. Dock har både onsdag och torsdag känns som helg även om man har jobbat men ja, nu är det helg på riktigt och då är det verkligen på riktigt för nu är jag ledig tills måndag kväll. Himla underbart :)
Ligger nu i sängen nyduschad och typ nyvaken.. Men eftersom man sovit max 7 timmar på två dygn så var den där timmen himla skön. Dock kommer mamma och väcker än, det var mindre uppskattat. Anledningen till så lite sömn i natt var att vi var ute en sväng, dock körde jag men blev sent av andra anledningar. Duktig som jag är så vaknar jag inte av telefonen, antingen  har den inte ringt eller så har jag sovit stenhårt. Vakna iaf kvart över 11 och hej panik. Fick ringa jobbet fort och sen skynda som fan, kom som tur var bara 8 min försent. Sen till min förvåning när jag vakna också var att jag inte hade nån röst knappt, så idag på jobbet har jag fått vara allt i allo istället. Har låtit hur konstigt som helst kan jag berätta för er. Kul hade dom andra iaf.

Vill göra nåt men ändå inte, se en film kanske vore nåt? :) men själv är inte kul...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0