489324-203

19 eller 20 maj.

Fick det näst bästa samtalet jag har nånsin fått och anledningen att det är näst bäst är att inom ett dygn kommer jag få bästa samtalet ever, när en liten varselse ska ha föds. Detta innebär alltså att jag fick samtal från pappa att dem är på sjukhuset så inom ett dygn så ska jag ha fått ett syskon, jag kan knappt fatta det, men jag är såå jävla glad.
Men dock blir jag sur på att man inte får hälsa på, på bb. Så jag måste ändå vänta upp till minst ett dygn till för att få hälsa på, tills dem har kommit hem. Gud, så jag längtar. Fattar inte att dagen är äntligen här.
Den 20 okt, på min födelsedag fick jag reda på det och nu är dagen D här. Vill bara hålla i den lille, pussa på den liten och krama den lätt. Jag längtar så in i helvete.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0