489324-203

Vem ska du tillbringa en timme i mörkret?

Skönt att bara få ligga i sängen och softa gärnet :D Det behövs känner jag.
Haft Malou hos mig och det tar på krafterna, skämt o sido :) Igår var på "elins" en sväng men var så mycket folk så orka inte efter det fixa vi godis och film som vi inte hann se klart innan jobbet ringer och vill ha dit mig tidigare, skräll ;) Men skynda oss så gott vi kunde så tillslut var jag där men dock så var det lugnt när jag väl kom, värt.
Hade en trevlig kväll med Earth hour och vi släckte ner hela donken, taken, ute och allt. Var riktigt mysigt, tände värmeljus på borden och bara njöt. Och min timme i mörkret var jag tillsammans med Lottie, Alex, Rebecka och Emil. Så roligt att alla bilar blev så tveksamma om det verkligen var öppet eller inte men klart vi INTE stänger.
Efter jobbet så åkte jag in till stan för att hämta Malou och kanske träffa nån rolig typ, men inte det. To bad. Höll dessutom på att krocka men det är en annan historia. Inte bra att vara trött.
Men tillslut fick jag med mig en full, hungrig och tjötig Malou. Blev sedan sängen och bara så ni vet, hon tar upp hela sängen och är så liten, orättivist! Det ska vara tvärtom.

Idag så blev det helt fel med klockorna och Malou missa tåget så hade lite mysig morgon och lyssna på allt som hände igår, eller allt hon mindes och sen körde jag henne till tåget. Nu ska jag bara ligga i sängen typ tills jag börjar jobba vid 19.30 till stängning. ska även försöka byta bort min torsdag så jag kan gå ut med mina vänner.  Det behöver dom :D


godmorgon på oss



Earth hour på jobbet








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0