489324-203

Till min kära far.

Vilken jävla pissväder det är, usch och fy. Tog mig iaf lite sovmorgon för kände mig bra trött men det var bara för att jag låg och kolla på New Moon till typ halv 3 inatt men jag måste faktiskt erkänna att den var bra. Jag börja faktiskt gråta t.o.m. Inte mycket, men en skvätt kom ändå. Dock var slutet ett helvete, nu längtar jag som fan till sommaren när "eclipse" kommer på bio, i juni. Och nej, jag är inte ett Edward-fan. Han är inte snygg :S

I vilket fall som helst så har jag precis gjort mig iordning och ska dra mig bort till sigges för att lämna tillbaka dessa filmer och sen hyra nån ny och ta med till pappa, kanske hinner se nån där :) Efter det styr jag kosan mot skogen och pappa. Vi ska ju fixa "pussen" eftersom den inte gick igenom besiktningen så runt 700 spänn, hejdå. Kul :/ Men det kostar som sagt att ha bil, det gör ju det..
och dyrare lär det bli om jag får den bil jag vill ha :)

Inte mycket packning, ojoj. Ovanligt för mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0