489324-203

Solning i mars, nice!

Haft en riktigt skön morgon. Vakna redan vid 8 men inte fasiken kan jag gå upp då så jag somna om och tyvärr vakna jag då halv 11 men helt okej eftersom jag kom hem sent igår. Halv 3, även om vi lyckades komma ifrån jobbet skapligt.
Har nu på morgonen planerat resa som känns väldigt nära nu. En vecka i Tunisien. Är bara frågan om vilka som är på. Kommer sitta som ett smek. Underbart! (Blir nog att fira imorgon på krogen, dock har jag världens nykterist kompisar just nu) men bara för det ska inte jag vara tråkig.
Kollat på film nu såhär vi lunch tid och precis nu gick  jag ut på balkongen och satte mig. Kan medela att det inte är direkt kallt, sitter i linne och mjukisar och känner solen bränna i ansiktet. Hallå Underbart! Behöver bli lite brun nu för jäklar vad blek jag blivit det sista nu. Inte okej!
Vet inte riktigt vad jag ska göra innan jag börjar jobba men en promenad kanske? :)

bättre bild gick ej att få, är så ljust just nu.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0