489324-203

Samma som igår

Det var faktiskt lite skrämmande när jag vakna, jag får bara snilleblixt och sätter mig upp för att kolla på klockan precis då ringer klockan, alltså vaknar jag typ 10 sek innan klockan ringer, det var lite komiskt ändå.

Nu sitter jag iaf här i sängen, titta klart på "This is it" somna ifrån den igår, var så sjukt trött. Rätt gött ändå att man vänt på dygnet så man somnar innan 2 iaf :) inte alls fel det! I vilket fall som helst så måste jag säga att filmen var ganska bra, roligt att se :) Måste säga bara också att det hade nog blivit ett ganska pampigt framträdande om han bara inte hade dött.
RIP Michael Jackson.


I vilket fall som helst så får jag ändå göra mig iordning snart för måste åka till jobbet om dryga timmen, fick jobba extra idag igen så jobbar 11.30-15 och får en rast på en timme, vad snällt :P och sen börjar jag 16-20.30. Så det är vad som händer idag, jobb. That's it!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0