489324-203

Redan torsdag, skönt!

Aldrig blir det som man vill eller planerat men kanske lika bra, jag vet inte. Hade lust att göra nåt annat, träffa andra människor bara för en liten stund. Men jag förstår ändå. Hade inte heller velat åka iväg..

Ligger i sängen och tittar på mitt enorma berg med kläder, hur kan jag lyckas med det varenda gång? jag förstår inte. Men finns ingen plats att hänga det och i byrån är det fullt så det kan väl vara en faktor. Skulle verklugen behöva städa idag, (innan hade jag en anledning att göra det, nu blir det bara svårare och tråkigare). Ska förbi Sofija också men när jag ska hinna det får jag se :) Vid 16 börjar jag att jobba sedan jobbar jag bara 4 timmar, så det är ganska skönt :)








Kommentarer
Postat av: Malou

jag kommer snart, då ska jag allt hjälpa dig med din kära klädhög!! :D

2010-03-18 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0