489324-203

Ny vecka.

Måndag vare nu igen då. Jahapp, vad trevligt, eller?
Börja iaf med jobb. 11.30-18 och fick stå i köket hela dagen, jag kan ändå säga att det gick åt rätt håll. Börja kast som vanligt men sen fick jag allt till det, dock så var det jäkligt lugnt idag så det var skönt det, ingen direkt stress :)
Efter jobbet åkte jag förbi sigges och tog med min "Äntligen midsommar" och "New Moon". Tog mig hem och tog en dusch och vid 8 drog jag mig till Natta för ville inte se film själv.
Vi såg på "Äntligen midsommar" och det var väl inget speciellt alltså. Man fick ju minst sagt se en hel del naket också :O Haha. Några skratt blev det iaf. Haha.
Nu ska jag se på New Moon tänkte jag och sedan imorgon blir det att bruma bort till Pappa.


Och måste dessutom berätta vad som hände imorses. Skulle till jobbet men hitta verkligen inte mina bilnycklar, helt borta, jag bara: jahapp. Kommer ju lixom inte till jobbet annars men tillslut tänkte jag att jag får väl testa det där gamla man hört om att lägga nycklarna i fönstret så jag la mina andra nycklar där och tror ni inte då att jag hittar mina bilnycklar, då ligger dem under en påse i hallen? Hur kommer det sig att jag ens titta där.. Skrämmande ja.








Kommentarer
Postat av: Malou

haha ´men vad läbbigt! :D

2010-03-23 @ 08:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0